Bestellen

Kan ik een bestelling annuleren?

Indien u een bestelling hebt betaald en deze wilt annuleren, neem zo snel mogelijk contact met ons op via web@femm.be

Kan ik een bestelling wijzigen?

Indien u een bestelling hebt betaald en deze wilt wijzigen, neem zo snel mogelijk contact met ons op via web@femm.be

Betalen

Hoe kan ik online betalen?

U kan via het betaalplatform Ingenico betalen met VISA, Mastercard, Bancontact, Maestro en iDeal. In bepaalde situaties maakt FEMM een uitzondering en kan er via overschrijving of contant in de winkel betaald worden. Opgelet, deze uitzonderingen dienen aangevraagd te worden via web@femm.be.

Is mijn betaling veilig?

FEMM werkt voor online betalingen samen met Ingenico. Zo garanderen we veilige en vlotte betalingen. Persoonlijke gegevens en ook deze van uw kredietkaart worden versleuteld via veilige server software (SSL) om u te beschermen tegen online fraude. Uw kredietkaartnummer wordt op geen enkel moment aan ons meegedeeld.

Kan ik een factuur ontvangen?

B2B klanten zullen na het verwerken van een online bestelling een digitale factuur toegezonden krijgen. Op deze factuur worden eventuele specifieke kortingen verrekend.

Ik heb betaald maar geen product ontvangen?

U neemt contact op via web@femm.be. Vermeld duidelijk uw bestelbonnummer. Zo vinden we uw bestelling meteen terug.

Leveren

In welke landen wordt geleverd?

FEMM levert uitsluitend in België, Nederland, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.

Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

FEMM levert met logistieke partner GLS in bovenstaande landen. Voor afleveradres die hiervan zouden afwijken kan u steeds contact opnemen via web@femm.be voor uw vraag voor te leggen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het leveradres, het product en de hoeveelheid van het product dat u bestelt. De verzendkosten worden duidelijk weergeven tijdens het doorlopen van het bestelproces.

Hoeveel bedraagt de gemiddelde levertermijn?

De gemiddelde levertijd bedraagt 3 tot 4 werkdagen. Wij benadrukken dat het verzenden van goederen een loopt via een externe partner, met name GLS.

Retourneren

Hoe kan ik retourneren?

U kan bestelde producten binnen 14 dagen, nadat u de bestelling hebt ontvangen, terugsturen naar FEMM per post naar volgende postadres: FEMM - Boterhamvaartweg 2 - 2030 Antwerpen. Zorg er steeds voor dat uw bestelreferentie wordt bijgevoegd.

Hoe word ik terugbetaald?

Terugbetalingen worden -enkel met grondige reden- teruggestort op een door uw meegedeelde bankrekening.

Wat zijn de terugbetalingsvoorwaarden?

Producten die online besteld werden kunnen enkel (deels of volledig) terugbetaald worden wanneer het product onbeschadigd, ongebruikt of ongedragen binnen de 30 dagen na levering teruggestuurd worden.

Klachten

Ik heb een klacht over een geleverd product.

U neemt contact op via web@femm.be. Vermeld duidelijk uw bestelbonnummer. Zo vinden we uw bestelling meteen terug en kunnen we uw klacht behandelen.

Advies nodig?
FEMM scheepsbenodigdheden en scheepsuitrusting Antwerpen

Op zoek naar advies bij de aankoop van scheepsbenodigdheden of scheepsuitrusting voor scheepvaart?

U kan ons telefonisch bereiken voor advies. In onze winkel staan we u graag te woord

FEMM online bestelprocess
FEMM scheepsbenodigdheden en scheepsuitrusting Antwerpen

Scheepsbenodigdheden en scheepsuitrusting aankopen via de webshop van FEMM is eenvoudig, veilig en snel geleverd!

Hebt u vragen bij het doorlopen van het bestelproces, neem een kijkje bij de veelgestelde vragen.

Snelle en veilige levering door GLS

Meer dan 3000 artikelen op voorraad

100% veilig online betalen